четвер, 2 лютого 2017 р.

Контрольна робота. ПРИКМЕТНИК. 6 клас



 Контрольна робота. ПРИКМЕТНИК
Тестування. Варіант 1
1.Знайти правильне твердження:
А) прикметники змінюються за родами і числами;
Б) прикметники змінюються за родами, числами, відмінками;
В) прикметники змінюються за відмінками і числами;
Г) прикметники змінюються за групами, відмінками і родами.
2. Не можуть утворювати ступені порівняння:
А) якісні прикметники;
Б) відносні;
В) присвійні;
Г) відносні і присвійні.
3. Знайти рядок прикметників, у відмінкових формах яких допущені помилки:
А) на ріднім, на давньому, на яснолицьому;
Б) життьовий, тіньовий, замшевий;
В) помаранчевий, ясеновий, дощовий;
Г) правцевий, гайєвий, почуттєвий.
4. Утворити вищий і найвищий ступені порівняння від прикметників:
Смачний, великий.
5. Утворити від слова дорога, мова прикметники всіма можливими способами. Визначити спосіб творення.
6. Записати слова, знявши скісну риску.
Сніжно/білий, криво/ногий, право/бережний, українсько/англійський, жовто/гарячий, південно/східний.
7. Зробити морфологічний розбір виділеного прикметника в реченні.
Широченний простір дніпровської повені розкривається перед очима.






Контрольна робота.ПРИКМЕТНИК
Тестування. Варіант 2
1.Знайти правильне твердження:
А) відносними називаються прикметники, які виражають ознаку, що виявляється в більшій чи меншій мірі;
Б) відносними називають прикметники, що виражають належність предмета людині;
В) відносними називають прикметники, що виражають ознаку предмета через відношення до інших предметів, яка не виявляється в більшій чи меншій мірі;
Г) відносними називають прикметники, що виражають ознаку безпосередньо.
2. До м’якої групи належать прикметники, які:
А) закінчуються на м’який знак;
Б) закінчується на пом’якшений приголосний;
В) у кінці основи мають м’який приголосний;
Г) у кінці основи мають твердий приголосний.
3. Знайти рядки прикметників, у відмінкових формах яких допущені помилки:
А) палацевий, яблуновий, вишневий;
Б) на давнім, плюшевий, бойовий;
В) аличовий, взірцьовий, радієвий;
Г) лицьовий, миттєвий, маршовий.
4. Утворити вищий і найвищий ступені порівняння від прикметників гарний, низький.
5. Утворити від слів пісня, сніг прикметники всіма можливими способами. Визначити спосіб творення.
6. Записати слова, знявши  скісну риску.
Гірко/солодкий, п’яти/поверховий, англо/німецький, сільсько/господарський, чорно/бровий, земле/обробний.
7. Зробити морфологічний розбір виділеного прикметника в реченні.
І ліс, і моріжок мені здавались чарівними.  

Немає коментарів:

Дописати коментар